Informace ke zpracování osobních údajů
Provozovatelem internetové stránky www.ebolestne.cz je společnost Spring Walk advokátní kancelář s.r.o., IČ: 073 64 377, se sídlem Lazaretní 925/9, 615 00 Brno, vedená u Krajského soudu v Brně, spisová značka C 107792, e-mail sekretariat@springwalk.cz, tel. 533 555 353 (dále jen „Advokátní kancelář“), která zpracovává osobní údaje jako správce v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 ze dne 27. 4. 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen „Nařízení GDPR“) a obecně závaznými právními předpisy.
O klientech, kterým Advokátní kancelář poskytuje právní služby, zpracovává jejich osobní údaje, které jí klient za tímto účelem poskytl, a to především jméno, příjmení, datum narození, adresu trvalého pobytu, případně adresu bydliště, telefonní číslo, e-mailovou adresu, jakož i další osobní údaje, které klient poskytl Advokátní kanceláři v souvislosti se zájmem o poskytnutí jejích služeb. S ohledem na předmět činnosti Advokátní kanceláře, jímž je mj. poskytování právních služeb v oblasti náhrady škody a nemajetkové újmy osob, se jedná zejména o informace o zdravotním stavu klienta vč. související dokumentace, lékařských zpráv či informace k zaměstnání klienta atd.
Poskytnutí uvedených údajů ze strany klientů je tak zcela dobrovolné, klienti nemají povinnost tyto osobní údaje Advokátní kanceláři poskytnout. I přes to se jedná o nutný požadavek pro poskytování právních služeb klientovi ze strany Advokátní kanceláře, bez něhož není možné právní služby klientovi poskytnout, resp. uzavřít a splnit smlouvu o poskytování právních služeb. Je tedy na uvážení každé osoby, zda bude chtít své osobní údaje Advokátní kanceláři poskytnout a využít tak jejích právních služeb.
Osobní údaje klientů jsou zpracovávány za účelem poskytování právních služeb ze strany Advokátní kanceláře, jejíž součástí je i prvotní posouzení případu na základě poskytnutých informací a dokumentů a navržení způsobu řešení právních či jiných problémů. Osobní údaje klientů jsou dále zpracovávány z důvodu plnění smlouvy o poskytování právních služeb, jakož i z důvodu plnění právních povinností plynoucích z obecně závazných předpisů a souvisejících s výkonem advokacie, plnění účetních a daňových povinností a za účelem ochrany oprávněných zájmů Advokátní kanceláře. Advokátní kancelář zpracovává poskytnuté osobní údaje v elektronické podobě automatizovaným způsobem a v tištěné podobě manuálním způsobem.
Poskytnuté osobní údaje klientů zpracovává Advokátní kancelář po dobu poskytování právních služeb na základě smlouvy o poskytování právních služeb mezi Advokátní kanceláří a klientem uzavřené, a dále po dobu následujících pěti let od ukončení jejich poskytování, není-li zákonem stanovená speciální lhůta delší.
Advokátní kancelář je oprávněna za účelem poskytování právních služeb v nezbytném rozsahu zpřístupnit poskytnuté osobní údaje třetím osobám, a to vč. předání osobních údajů do třetích zemí, vyžaduje-li to charakter poskytovaných služeb. V případě předávání osobních údajů do třetích zemí, tak bude činěno v mezích čl. 44 až 50 Nařízení GDPR. Kategorií příjemců, jimž mohou být osobní údaje klientů předány, jsou zpracovatelé, které Advokátní kancelář využívá k naplnění účelu vymezenému výše, a to zejména:
Osobní údaje klientů mohou být poskytovány pouze v nezbytném rozsahu a výlučně osobám výše uvedeným. Dalším příjemcům mohou být osobní údaje klientů poskytovány pouze na základě jejich předchozího výslovného souhlasu.
Klienti a další osoby, jejichž osobní údaje jsou v souvislosti s poskytováním právních služeb zpracovávány, mají zejména následující práva:
Výše uvedená práva můžete uplatnit prostřednictvím elektronického podání na shora uvedenou e-mailovou adresu Advokátní kanceláře či v listinné podobě zaslané na adresu Advokátní kanceláře.
Klienti a osoby, který poskytly Advokátní kanceláří své osobní údaje a tyto jsou Advokátní kanceláří zpracovávány, mají právo podat stížnost u dozorčího orgánu, jímž je Úřad pro ochranu osobních údajů.
Jsme tady pro vás. Poradíme vám na dálku nebo si domluvíme schůzku, kde všechno do detailu probereme.
Jsme k dispozici v pracovní dny 9:00 — 17:00 hod.